pátek 22. ledna 2010

Moji (kostlivci) ve skrini. 1dil.

Tak nejak nevim, co ted delat, tak me napadlo (napad Pepiczech) ze se trosku rozepisu o mych nedodelanych hrach. (zatim)...
Prvni, co bych mohl zminit je moje prvotina Commando. Pred tim, pred zacatim praci na tehle hre, jsem delal nejake mensi veci v Delphi (no..mensi veci(i hry, ale ted tady o tom nejdu psat)). Ale pak jsem nekde objevil Game maker, konkretne 6.1verzi a Delphi slo do haje. :-)
Kdyz jsem videl, o kolik je prace v nem jednodussi, tak jsem nevahal ani minutu. Zivit se programovanim jsem se nehodlal, tak proc se zbytecne trapit v Delphi, kdyz to jde i jinak.
Jako prvni, co vyskousim me napadlo zrovna Commando, protoze jsem ho mel rozdelane zrovna v Delphi. Tak tam prace skoncila a zacla prace v GM.
Zacatky byly nadejne, celkem rychle to pokracovalo, problem byl v tom, ze jsem kazdou chvili neco predelaval. :-). Priklad. Stromy byli na zacatku tvorene jako 2 objekty (zivy strom / mrtvy strom)a podobne kraviny. Kdyz jsem neco opravil a zdalo se mi to OK, tak me pak napadlo zase neco, co pridam, abych to mel "lepsi", nez puvodni Commando. pomerne brzy, kdyz to uz jako tak fungovalo,
me napadlo, ze tam udelam i moznost 2hry, tz. , ze budou moci hrat 2 hraci soucasne. Tohle to mi nadelalo spoustu problemu.
Pak me zase napadlo,ze tam dodelam i moznost ovladat vrtulnik, to to taky dale skomplikovalo.
A takhle se to neslo furt dal a dal. (Vubec jsem nebyl schopnej si rict DOST aprestat to dal "vylepsovat")
Pak jsem pridal, po zahrani Bulanku i moznost klasickeho souboje 2hracu proti sobe.
No, ale abych to dokoncil. - Ted je Commando hratelne, mozna tam nejake chybky jsou, ale neni sila na tom dale delat.
I kdyz nekdy si rikam, ze by to chtelo prece jenom nejako polepit, a ukoncit. Udelat nejake menu, udelat nejake levely, konec hry.
...A "dat do obehu"
Ps, necekal bych nejaky uspech, ale aspon bych to mel "ZA SEBOU"
Ps2, jestli nekdo chce, muze vyskouset a napsat nejakej napad. Klidne i neco takoveho, ze je to sracka a at to vymazu z Hdd.
Sice to nikdy neudelam, PROTOZE JE TO MOJE PRVOTINA V GM. Jen jsem si nevedel rict dost. :-)

Tady je odkaz ke stazeni: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/36646/CommandoBetaEasy.rar_11.44MB.html
Ted jsem to nachvilku otevrel v GM a sizil jsem rychlost hry i frekvenci strileni enemy, at je to hratelnejsi.

5 komentářů:

  1. Zdar, máš zajímavej blogis! Taky mě těší že poznávám dalšího staršího zapálence do gamemakeru (a potencionálního partnera k pivu x). Jinak s kostlivcema se roztrhl pytel, též se budu muset usebrat a začít luxovat prach po svých "nebožtících", a že toho je xD. A díky moc za link na můj blogísek, mrknu jestli tam někde najdu v nastavení jak zalinkovat spřátelené blogy abych se jenom nevezl... Držím palce, video vypadá nářezově! Ikkju

    OdpovědětVymazat
  2. Dik. Na pivko kazdopadne muzeme zajit. A pokecat o GM a nebo tak nejak vseobecne o zivote. Koukam, ze bydlis kousek od Prahy, jestli nekde budes mit cestu,dej vedet a nejak to pivko poresime. :-) A nebo pripadne,kdyz nebudu mit praci a budu se nudit, muzu prijet i ja. :-). Nejlepsi by bylo, kdyby se stavil i Burak. S tim jsem se kdysi bavil a rikal, ze do Prahy taky jezdi...

    OdpovědětVymazat
  3. Srázek byl výbornej, rád zopakuju! Doufám že jsme ti nevykecali díru do hlavy :D, ono je nás taky dost.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, byla to pohodicka.Kecalo se o vsem, super.Klidne, kdyz se bude neco chystat, dej vedet. Jestli budu "volnej", rad se dostavim.

    OdpovědětVymazat