čtvrtek 20. ledna 2011

Dalsi impulz

Tak, konecne po dlouhe dobe jsem se dokopal, a jdu tu zase pisnout.
Je 1 odpoledne, mam volno, mel jsem kafe a nemam chut nejak na nic, tak se ozyvam.
Samozrejme zase z tvorbou. ;)
Rozdelaneho je toho zase, jako vzdy hodne, ale neco je rozdelane vice.
Treba takovej remake Flappyho.
Tak nejak po dlouhe dobe jsem si zase napsal s kamosem, probirali jsme vse mozne, ukazal jsem mu invadery. Rec vklouzla i na dalsi hry, co mam v planu. tak jsme kecali, co delam, poslal jsem mu nejake (alpha)(nebo mozna jeste i pismenka, co jsou pred alphou), a rec padla nahodou na Flappyho. Jestli bych neco podobneho dokazal.
Tak po chvili kecani o puvodni hre, jsme si rekli, ze na to vlitneme. Takze jsem jeste ten vecer rozhybal postavicku v bludisti a dalsi dny, respektive pozdni vecery(22.00-2.00) jsme na tom tak nejak zacli vice makat. ( kamos to ma lepsi, zije v anglii, tazke ten cas ma posunutej spatky. :) ) Samozrejme jak se kod zacal kupit, ukazovali se i prvni bugy (treba korektni rozbijeni vajec, ...) ale tak nejak na tom furt pracujeme. Snad bugy mizi. :)
Nejdu o hre Flappy nic psat, kdo zna, vi o cem je rec, a kdo ne, a chce vedet, ten si to najde na netu.
Dalsi projektik, co mam rozdelany, je neprime pokracovani hry Space race. bude se jednat o jizdu vznasedel po okruzich. Tam je to projekt na dyl, Sice uz taky funguje dost veci,ale jeste je jich treba dost pridat. :)
Posledni projektik, ktery tak nejak dost funguje je Souboj stihacek videny z boku. Je to mozna neprime pokracovani pepikovho Hrdinove nebes, ale to ted stoji, bude se mozna resit grafika, a pak bych se toho chopil. Kazdopadne ted projektik spi, ale verim, ze spatri svetlo sveta. Uvidime, jak to doresim s grafikou. :)
Kazdopadne nejhlavnejsi je Flappy. Takze tu prihodim videjka, aby to pripadny ctenar mohl videt v pohybu.
Original PMD Verze:

Nase verze:

7 komentářů:

  1. Flappy je hezká hra.
    Jinak na "Space race2" jsem zvědavý. Uměl bych si to představit vyloženě kouzelně. Bude nějaké AI? Vylepšování vznášedla? Různé typy závodů (jako série)?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Space race 2 je zatim "Hover race". Jsme to trosku zmenili, aby bylo prostredi uplne jine, ale ovladani i jizdny model budou podobne.
    AIcko zatim neni, nevim presne,jak to udelat ( respektive nad tim zatim vubec nepremyslim ).
    Ted To mam udelane tak,ze kdyz dojedes okruh, tak jedes dalsi,ale vedle Tebe jede "Ghost", podle toho, jak jsi jel kolo predtim. ( Jsem koukal,ze zrovna ted na neco podobneho delal nekdo tutos na VCH :) )
    Okruhy a takove ty veci kolem jeste nemame vymyslene, ale asi to bude jak predtim. Klasicka sada okruhu. ...Ale to se mozna jeste nejak vyvine.

    Vylepsovani vznasedla bude, bude to klasicke dokupovani jinych motoru, kapot podvozku.

    OdpovědětVymazat
  3. Flappyho dodělej, teším se až ho zapařím s bratránkem, byla to naše kultovní v ..ugh.. 85? na Comodoru? :D

    (snad už jsem to někam nepsal, ztrácím přehled...)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, neboj, uz je to skoro hotove, jenom, klasika. stoji to na grafice a drobnostech. :) menu, ... . :)
    Do tehle hry me navrtal kamos, ale bavi meto. On mi s tim pomaha a zaroven se uci Game maker. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Heh, to video je dokonalý! Já si ty levely normálně po čtvrt století ještě pamatuju :D:D:D
    I hudbu... to je mazec:D

    OdpovědětVymazat
  6. S grafikou mě to mrzí. Pokud jde o ten obrázek do menu, držím ho v paměti.
    Od příštího týdne bude asi trochu víc času - respektive věci nebudou hořet, tak to snad půjde. Teď dodělávám něco, co mělo být ideálně ve středu, možná už mi to ve škole ani nevezmou :D ... ale to je jedno, důležitý je, že si to zpracuju a získám knižní moudrost. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dik kluci. To je dobre,ze si to pamatujes, alespon se ti to bude lip hrat. Ale levelu bude hodne - 200 z pocitace PMD, 80 z pocitace ZX Spectrum, pak mozna potvorime nejake vlastni. A mozna se uvolni i editor, jestli by nekdo chtel delat vlastni. ...Ale nejspis nebude zajem. :).
    To Liki. Nevadi, jeste mas cas ;).

    OdpovědětVymazat